Rider för Tim

Även fast Timonella inte finns i mitt liv längre så lovade jag mig själv att inte ge upp mitt band med hästar. Har pratat med Peter som köpte henne och hon var lite orolig i början men nu har hon blivit lugnare och Peter har till och med prövat lite crosstraining med henne och de vet jag att hon älskar, men vi kunde inte köra det så ofta för har inte riktigt någon bra bana runt där jag bor. Men Peter som hållt på med de länge har en bana i skogen och jag vet att Timonella kommer trivas där. Jag kommer hälsa på henne nästa sommar och får då rida henne sa Peter och jag längtar efter min gos men de var väl såhär Gud tyckte de skulle bli. 
Men som sagt, jag kommer inte ge upp min ridning så har skrivit in mig på Näset nu och har nu ridit två lektioner. De är en fin grupp och jag fick en viljestark häst att börja med. Jag gillar utmaningar och fick kämpa mycket med Timonella i början också så känns väl bra att få ta upp en ny utmaning men man byter ju tyvärr hästar på ridskola så hinner inte riktigt skapa ett band med hästen jag red. De är iallafall ett sto som heter Chloé. En riktigt fin häst! 



Kommentarer
Postat av: Nadia Silverland

Är det där irl? för det påminner mig lite
om när min favorithäst: Luettte dog...

Svar: Ja det är Chloé från ridskolan.Nej, vad tråkigt :(
Sara Darkhill

2013-10-26 @ 20:49:41



Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress: (Den kommer inte synas)

Har du en blogg? skriv den här:

Kommentar:

Trackback
HÄR KAN DU SKRIVA INFO OM DIG SJÄLV!


HÄR KAN DU SKRIVA INFO OM DIN HÄST