Är väldigt osäker men ändå säker.

Jag är säker men ändå osäker på om jag vill starta en klubb. Jag vet att folket från SM bara kommer gå med i den om Nik hoppar in i den. Vilket jag dock inte tror hon kommer göra eftersom hon sa att hon kommit in i en annan klubb. Så jag får isåfall knaggla mig upp helt på egen hand jag vet inte hur jag ska göra om det blir nån ny SM för lät inte som att Nik vill att jag tar upp den. Jag vill inte fråga heller eftersom hon förmodligen är lite nere nu eftersom hon nyss upplöst den. Får nog se om jag fixar en egen klubb så jag kan koppla mitt egna namn till en klubb.
I will meet you all again strong mustangs.
 

Kommentarer



Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress: (Den kommer inte synas)

Har du en blogg? skriv den här:

Kommentar:

Trackback
HÄR KAN DU SKRIVA INFO OM DIG SJÄLV!


HÄR KAN DU SKRIVA INFO OM DIN HÄST