Bad update!

Förlåt för att jag inte bloggat på ett tag men Timonella är nu såld till en kille i södra delen av Sverige. Hon åkte i Torsdags så jag har inte haft någon lust att vara inne på SSO eller blogga. Som tur var så finns ju nu stallhjälpen, så jag betalade det framtills på lördag. Loggade bara in nu för att kolla henne. Hon är duktig och vet vad hon gör!
Men tänkte allafall ge er en förklaring för det dåliga bloggandet, så nu vet ni! :)
När jag ändå var inne så red jag ut med Novis en stund, mysigt var det nu när stjärnorna lyser klart, för er som inte vet så betyder namnet "Supernova" stjärna på latin ;)
 

Kommentarer



Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress: (Den kommer inte synas)

Har du en blogg? skriv den här:

Kommentar:

Trackback
HÄR KAN DU SKRIVA INFO OM DIG SJÄLV!


HÄR KAN DU SKRIVA INFO OM DIN HÄST