Dressyr idag och sedan kurragömma i VD

Idag hade vi först dressyr tävling med SM och Nikki lärde oss att göra piruetter. Sedan övade vi lite volter m.m.Sen så körde vi kurragömma i valedale och det var galet! Haha höll på att somna sista gången då jag bara stod i transporten men de slutade med att Nik gav upp x)Sen så skulle vi ha haft sanning & konsekvens hoppning men Nik var tvungen att dra och Sosso kom aldrig O.o Så jag och Becca körde istället konka hoppning bara vi två, Michelle var med en stund men sen drog hon.
Riktigt kul var det, men sen var jag tvungen att logga.. Imorgon hoppas jag det blir ännu mer roliga event!

Kommentarer



Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress: (Den kommer inte synas)

Har du en blogg? skriv den här:

Kommentar:

Trackback
HÄR KAN DU SKRIVA INFO OM DIG SJÄLV!


HÄR KAN DU SKRIVA INFO OM DIN HÄST