Dressyr tävling med Strong Mustangs!

Idag var det dressyr tävling för SM, jag gjorde ett lite slarvigt program och syftade mest på att framföra Supernova fint än att byta håll efter att jag vänt snett igenom, såhär blev i alla fall resultatet på pallen.
1. Elsa Longlord,
2. Ida Longwater,
3. Denise Moonwater,
4. Sara Darkhill, 
Såhär blev även min kritik.
Bra: Väldigt mjuka svängar och du tar in alla tips och gör ngt riktigt bra av dem Sara!
 Tips: Bryt av ung. vid en bokstav istället och gena inte i hörnen. När du svänger snett igenom byt då varv. :)
 poäng:38/50
 
Blev väldigt glad över den positiva kritiken, mitt sätt att visa att jag tog åt mig kritiken var att jag igår på träningen fick ett tips av Nikki att rida snett igenom och då göra volter i en åtta. Så jag använde en variant av det i mitt program.
Jag blev väldigt nöjd med min placering också så jag fick även en mästar titel för veckan eftersom att jag hade bäst matchande kläder, jag hade dressyrsetet från fashion barn på mig! :)
Här är lite bilder!

Älskar alla mina kära vänner i SM! <3

Jag och Becca :)
Jag och ida, älskar hennes hatt och tröja *-*
 
En nackdel med vissa nya deltagare i SM som nu inte längre är det av dom jag menar är att dom är riktiga barnungar, dom kan inte ta ett nej och man ska alltid tycka synd om dom!
En tjej vart skitförbannad över att HON inte anmält sig och då inte fick vara med.
Då sa ju jag självklart att hon har ju haft sedan i Onsdags att anmäla sig så det finns inte någon ursäkt. Till svar då så fick jag ett ryt om att hon inte blev med i SM förrän igår.. Och jag svarade ju och bad om ursäkt och efter att jag bett om ursäkt så lämnar hon klubben..
 
Sedan var det en annan tjej som jag faktiskt tyckte synd om då hon skämtade om att hon kom 2:a i VDC då hon inte var med och precis innan hon skulle skriva att hon skämta så frågade nikki "hade du kört?" och då kom hennes svar "jag skämta" och då blev allt ett missförstånd. Men ja.. hon överreagerade och lämnade klubben och ingen verkade fatta varför förutom jag och jag orkade inte förklara så brydde mig inte, what's done is done right?
 
Ja nu har ni fått en inblick om min dag och nu ska jag på discot :)
 

Kommentarer



Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress: (Den kommer inte synas)

Har du en blogg? skriv den här:

Kommentar:

Trackback
HÄR KAN DU SKRIVA INFO OM DIG SJÄLV!


HÄR KAN DU SKRIVA INFO OM DIN HÄST