Event, fyllehoppning!

Idag hade vi fyllehoppning med klubben. Blev lite problem i början dock, men i slutet kom vi igång och Becca blev mästare tills på Söndag.
 
Vet inte egentligen hur man ska nå fram till folk i en klubb men jag tycker att vissa inte engagerar sig över huvudtaget i SM. Idag var vi 3 personer på eventet om man räknar bort Sosso och Nik och jag tycker väl de var kul att nån mer kom men inte är det normalt att de är en klubb med 30 stycken i och sen kommer bara 3 personer. Jag blir så irriterad. Jag älskar Strong Mustangs och jag vill mer än allt att det ska vara en klubb som alla vill vara med i och vi har roligt hela tiden tillsammans men så är det ju inte just nu. Jag vill att medlemmar i klubben är aktiv minst 2-4 timmar om dagen för att det ska funka med allt det här. Vill inte att nik ska behöva stänga ner klubben igen. Det blir sämst!
Om nån i klubben läser detta, KAN INTE ALLA BARA SKÄRPA SIG OCH VISA ATT VI VILL HA KVAR STRONG MUSTANGS ISTÄLLET FÖR ATT TA ALLT FÖR GIVET OCH SEN GNÄLLA NÄR DEN DÅ KOMMER UPPLÖSAS!
 
 

Kommentarer



Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress: (Den kommer inte synas)

Har du en blogg? skriv den här:

Kommentar:

Trackback
HÄR KAN DU SKRIVA INFO OM DIG SJÄLV!


HÄR KAN DU SKRIVA INFO OM DIN HÄST