Nu har jag upplöst SM.

Nu är det slut med Strong mustangs för mig. Det var Niks grej och jag känner att jag klarar inte av att starta en klubb. Har ingen att dela klubben med heller för vill ha någon vet hur man får till en bra klubb och det skulle ha varit Nik. Men det blev inte så nu. Så nu lämnar vi alla Strong mustangs i minnet och tackar världens bästa Nikki Skynight för att hon fört oss alla samman. 
Jag tackar alla för tiden men jag klarar inte av att äga en klubb. Men vi kanske ses i framtiden!
 
 

Kommentarer
Postat av: Nik

Älskar dig med <3

Svar: <3
Sara Darkhill

2013-09-30 @ 11:31:21
URL: http://Nikkisstarworld.blogg.se



Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress: (Den kommer inte synas)

Har du en blogg? skriv den här:

Kommentar:

Trackback
HÄR KAN DU SKRIVA INFO OM DIG SJÄLV!


HÄR KAN DU SKRIVA INFO OM DIN HÄST