Svider

Har fortfarande inte kunnat somna eftersom pappa berätta att vi måste sälja Timonella för att vi inte har råd att ha kvar henne + att jag börjar bli för lång för henne .. Vet inte om jag kanske kommer börja rida på näset men vet inte känns inte som att Ånge kan så mycket om hästar på den ridskolan. Får se hur jag gör men imorgon under dagen ska jag åka och kramas med Tima för jag kommer sakna henne så.. Pappa skulle iallafall prata med en pappa till en tjej på 11 år som vill köpa henne, dom bor i Småland. Har iallafall sagt att jag vill vara med när hon provrider och om jag inte tycker att hon är tillräckligt bra för att träna henne i den sorts dressyr hon kräver så får hon inte köpa henne, för MIN häst ska komma till en ägare som tar han om henne bra och inte fel sköter henne, får jag säga de själv så skulle jag vilja att en äldre person tar henne men jag kan inte säga något än för hon kanske är bra på att rida ändå. Får se hur det blir iallafall. Tycker allt kom så plötsligt.. 

Kommentarer



Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress: (Den kommer inte synas)

Har du en blogg? skriv den här:

Kommentar:

Trackback
HÄR KAN DU SKRIVA INFO OM DIG SJÄLV!


HÄR KAN DU SKRIVA INFO OM DIN HÄST